Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 13 Αθήνα Αναλυτικά

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η WIND Ελλάς στο 14ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών InfoCom World

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η WIND Ελλάς στο 14ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών InfoCom World
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 01.11.2012 | 12:17
Πρώτη δημοσίευση: 01.11.2012 | 12:17

Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η WIND Ελλάς στο πλαίσιο του 14ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών InfoCom World.
 

Στο InfoCom, το οποίο παρακολούθησαν με ενδιαφέρον πάνω από 2500 άτομα, επαγγελματίες και στελέχη της αγοράς τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής, Μάνατζερ της Χρονιάς αναδείχθηκε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής ενώ η WIND απέσπασε και δεύτερη σημαντική διάκριση για την καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ και διαφήμισης. Το βραβείο παρέλαβε εκ μέρους της εταιρείας ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής,  Αντώνης Τζωρτζακάκης. 
 
«Θεμέλιος λίθος της επιτυχημένης πορείας της WIND είναι μια διαπίστωση και μια απόφαση. Διαπιστώσαμε ότι το περιβάλλον γύρω μας αλλάζει, η αγορά και το μοντέλο των τηλεπικοινωνιών αλλάζει άρα έπρεπε να αλλάξουμε κι εμείς ως οργανισμός. Αυτή ήταν η απόφαση που λάβαμε και σήμερα είμαστε μια εταιρεία υγιής, μαχητική, που διακρίνεται στην αγορά για τις επιλογές που προσφέρει στους συνδρομητές της” τόνισε στο πλαίσιο του συνεδρίου ο κ. Ζαρκαλής, ο οποίος συμμετείχε στο CEO's Summit με θέμα «Οικονομία και Τηλεπικοινωνίες: Λειτουργώντας στα όρια».
 
Μέσα σε ιδιαίτερα κρίσιμες συνθήκες τόσο για την τηλεπικοινωνιακή αγορά όσο και την ελληνική οικονομία η WIND κατόρθωσε να βρεθεί σε τροχιά ανάκαμψης εδραιώνοντας ένα νέο μοντέλο λειτουργίας.

Έχοντας εξορθολογήσει τη δομή αλλά και το κόστος λειτουργίας της, η WIND έχει τη δυνατότητα να προσφέρει στους πελάτες της περισσότερες επιλογές για αποτελεσματική και οικονομική επικοινωνία τόσο στην κινητή όσο και στη σταθερή τηλεφωνία και το Internet. Με τη στήριξη των μετόχων της, συνέχισε τις επενδύσεις της για τον εκσυγχρονισμό του 3G δικτύου της χτίζοντας το πιο γρήγορο δίκτυο μετάδοσης δεδομένων στην Ελλάδα ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν πραγματική εμπειρία κινητής ευρυζωνικότητας. 
 
Στόχος της WIND είναι να εδραιωθεί περαιτέρω ως ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεπικοινωνιών στην ελληνική αγορά παραμένοντας προσηλωμένη στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και ευημερία της. 
 


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook