Η εταιρία επίσης έκανε γνωστό ότι, ως αποζημίωση, θα προσφέρει δωρεάν χρόνο παιχνιδιών (gaming) στους χρήστες.
Η μαζική παραβίαση και το συνακόλουθο «κατέβασμα» του δικτύου ξεσήκωσε πολλές αντιδράσεις διεθνώς, μέχρι και μηνύσεις από χρήστες κατά της εταιρίας. Η Sony αναγκάστηκε να απολογηθεί στους πελάτες της για το πρόβλημα και, παράλληλα, έκανε γνωστό ότι -με τη βοήθεια εξωτερικών εξειδικευμένων συμβούλων- φρόντισε πλέον να εφαρμόσει νέα μέτρα ασφαλείας, όπως ένα νέο σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης κάθε φορά που θα γίνεται απόπειρα παραβίασης του δικτύου της, νέα συστήματα κωδικοποίησης και λογισμικά ασφάλειας (firewall).
Ο «νούμερο 2» της εταιρίας Καζούο Χιράϊ, τόσο σε γραπτή ανακοίνωση, όσο και σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμα του, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό και το BBC, τόνισε ότι η Sony έλαβε δραστικά μέτρα σε όλα τα επίπεδα, ώστε να ανταποκριθεί στις ανησυχίες των χρηστών, δεσμευόμενη, όπως είπε, για την πλήρη και συνεχή προστασία των δεδομένων των καταναλωτών.
Η παραβίαση -η οποία θεωρείται η μεγαλύτερη του είδους της που έχει γίνει ποτέ- επέτρεψε στους χάκερ να αποκτήσουν πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες περίπου 77 εκατ. χρηστών, το 90% από τους οποίους στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, ενώ δεν αποκλείεται η κλοπή στοιχείων πιστωτικών καρτών.
Δεν λείπουν πάντως οι αναλυτές που εκτιμούν ότι οι πάντα «αδιόρθωτοι» χάκερς θα θεωρήσουν ως νέα πρόκληση την εκ νέου παραβίαση των αναβαθμισμένων συστημάτων ασφαλείας του Playstation Network.