Πέμπτη, 28 Μαρ.
22oC Αθήνα

H πρώτη ταινία κοινωνικής δικτύωσης

Η ταινία ‘Inside’ είναι μια παραγωγή υψηλού επιπέδου η οποία καλείται να γεφυρώσει το κενό μεταξύ των social media και του κινηματογράφου.

Η ταινία, η οποία αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Intel με την Toshiba, επιτρέπει στους θεατές να συμμετάσχουν στη διαμόρφωση του σεναρίου μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν.

Η Intel Corporation και η Toshiba America Information Systems Inc., ανακοίνωσαν μια νέα δημιουργική συνεργασία που έχει στόχο τη δημιουργία του “Inside”, μιας ταινίας με έντονα χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης. Μέρος του όλου project αποτελεί και η διαδικασία online casting.

Το “Inside”, στο οποίο πρωταγωνιστεί η Emmy Rossum (“Shameless,” “Phantom of the Opera”), είναι ένα πείραμα γύρω από τη ψυχαγωγία στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης,  μέσα από ένα φιλμ επιπέδου blockbuster, για τη δημιουργία του οποίου συνεργάζονται κορυφαία μυαλά του Χόλυγουντ, χρησιμοποιώντας πρωτοποριακή τεχνολογία και κοινωνικά δίκτυα. Το φιλμ έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα νέο είδος διαδραστικής ψυχαγωγίας και σκηνοθετείται από τον D.J Caruso (“Disturbia,” “I Am Number Four,” “Eagle Eye”) και τον βραβευμένο με Όσκαρ διευθυντή φωτογραφία Mauro Fiore (“Avatar,” “Training Day”).

“Το ’Inside’ είναι μοναδικό, επειδή επιτρέπει στο σκηνοθέτη να σκηνοθετεί όχι μόνο τους ηθοποιούς του, αλλά και το κοινό,” δήλωσε ο κ. Caruso. “Οι ταινίες με χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης (Social films) βρίσκονται ακόμη σε πειραματική φάση, και συνεργασίες όπως αυτή ανάμεσα στην Intel και την Toshiba, βοηθούν στην κατεύθυνση της δημιουργίας φρέσκων ιδεών, νέων εννοιών και περισσότερων ευκαιριών για τον κόσμο της ψυχαγωγίας.

Για τη συγκεκριμένη ταινία έπρεπε να ακολουθήσουμε μια διαφορετική προσέγγιση, ακριβώς επειδή υπάρχουν κενά στο σενάριο τα οποία θα πρέπει να συμπληρώσουν οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων, αλλά αυτή ακριβώς η δυνατότητα συμμετοχής των θεατών στη διαμόρφωση της ταινίας, την καθιστά μια συναρπαστική εμπειρία για το κοινό”.

Στην ταινία, η Emy Rossum αναλαμβάνει το ρόλο της Κριστίνα, μιας εικοσάχρονης γυναίκας, η οποία βρίσκεται παγιδευμένη σε ένα δωμάτιο με μοναδικά της όπλα έναν φορητό υπολογιστή Toshiba Satellite P775 εξοπλισμένο με επεξεργαστή Intel Core i7 2ης γενιάς, καθώς και μια ασφαλή σύνδεση στο Ίντερνετ.

Ανήμπορη να προσδιορίσει πού κρατείται και τι της επιφυλάσσει η μοίρα, η Κριστίνα χρησιμοποιεί τον υπολογιστή της για να κινητοποιήσει τους φίλους της στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και την οικογένεια της και όποιον άλλον θα μπορούσε να τη βοηθήσει να ανακαλύψει πού βρίσκεται και πώς θα μπορέσει να αποδράσει.

Σε αντίθεση με τις περισσότερες μη δυναμικές παραγωγές, το “Inside” πετυχαίνει την άμεση εμπλοκή του κοινού, καθώς του δίνει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στο φιλμ μέσα από τα social media. Οι θεατές ενθαρρύνονται να κάνουν connect με την Κριστίνα, να στείλουν tweets με στοιχεία ή να της δώσουν συμβουλές χρησιμοποιώντας τον τοίχο της στο Facebook. Το φιλμ θα προβληθεί υπό τη μορφή επεισοδίων μικρής διάρκειας, το πρώτο από τα οποία θα βγει στον αέρα στις 25 Ιουλίου.

Μέχρι τότε, οι θεατές καλούνται να χρησιμοποιήσουν τους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα και να βοηθήσουν στην αποκωδικοποίηση των διλημμάτων της κεντρικής ηρωίδας, στέλνοντας συμβουλές, γνώμες, ιδέες και διάφορα άλλα στοιχεία. Η ομάδα των σεναριογράφων, της οποίας ηγείται ο βραβευμένος με Έμμυ Josh Bodnar, θα ενσωματώνει στο σενάριο κάθε επεισοδίου τα posts που ταιριάζουν καλύτερα στην εξέλιξη της ιστορίας.

Επίσης, ένας θεατής θα έχει την ευκαιρία να πάρει μέρος στο φιλμ, αφού πρώτα περάσει από μια διαδικασία online ακρόασης, η οποία θα τρέχει από τις 11 έως και τις 20 Ιουλίου στο YouTube. Το καλύτερο από τα βίντεο που θα υποβληθούν, θα ενσωματωθεί στην ταινία και η ταυτότητα του δημιουργού του θα συμπεριληφθεί στους τίτλους του φιλμ.
“Ως ‘Χορηγοί του Μέλλοντος’ αισθανόμαστε ενθουσιασμένοι που μας δίνεται η ευκαιρία να διευρύνουμε την έννοια της ψυχαγωγικής πλευράς του computing”, δήλωσε ο κ. Johan Jervoe, Αντιπρόεδρος στο τμήμα Creative Services & Digital Marketing της Intel Corporation.

“Φέρνοντας τον κόσμο της ψυχαγωγίας κοντά σε εκείνον των social media, δίνουμε στους θεατές τη δυνατότητα να αποκτήσουν φωνή και να συμμετάσχουν στο φιλμ με έναν τρόπο πρωτόγνωρο για το χώρο της παραδοσιακής κινηματογραφικής παραγωγής. Είναι συναρπαστικό για τους θεατές/συμπρωταγωνιστές να έχουν την ευκαιρία να παίξουν μαζί με ταλαντούχους ανθρώπους, όπως η Emmy Rossum, ο D.J. Caruso και ο Mauro Fiore.”

“Με το ‘Inside,’ ο στόχος ήταν να δώσουμε στο κοινό μια μοναδική ευκαιρία πραγματικής εμπλοκής στο φιλμ,” ανέφερε ο κ. Ron Smith, αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στο τμήμα Ψηφιακών Προϊόντων της Toshiba America Information Systems Inc. “Θελήσαμε να επικοινωνήσουμε με ένα πιο νεανικό καταναλωτικό κοινό, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και την τεχνολογία που χρησιμοποιούν περισσότερο οι νέοι. Ελπίζουμε ότι το ‘Inside’ δημιουργεί ευκαιρίες που θα δελεάσουν τους θεατές, καθώς υπάρχει η πιθανότητα να δουν το όνομα και τα σχόλια τους να συμπεριλαμβάνονται σε μια ταινία, η οποία έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τον κόσμο της ψυχαγωγίας.”

Παρακολουθείστε τα νέα του “Inside”  μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του εδώ.

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε