weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Η πρώτη Ευρωπαϊκή διαφήμιση του Bing

Η πρώτη Ευρωπαϊκή διαφήμιση του Bing

Το σποτ περιλαμβάνει καθημερινούς ανθρώπους που ψάχνουν για συγκεκριμένες πληροφορίες χωρίς να παίρνουν ξεκάθαρες απαντήσεις. Το συγκεκριμένο σποτ αφορά στην αναζήτηση ενός σταθμού μετρού στο Λονδίνο.

Όπως και στα σποτ που παίχθηκαν στην αμερικανική τηλεόραση, όλα αφορούν το λεγόμενο «Search Overload Syndrome», δηλαδή την χειμαρρώδη πληροφόρηση, χωρίς ουσία, που προσφέρουν οι ανταγωνιστικές μηχανές αναζήτησης.

Η νέα τηλεοπτική διαφήμιση θα τρέχει, τουλάχιστον, για ένα μήνα ενώ θα συνδυαστεί με καμπάνια σε ψηφιακά μέσα, όπως σε διάφορα sites του Web και δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης.

Σκοπός είναι η προβολή του Bing ως ένα search engine που βοηθά τους χρήστες να πάρουν σωστές αποφάσεις, όχι όπως άλλες συνηθισμένες μηχανές αναζήτησης.

 

#TAGS MM