Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 13 Αθήνα Αναλυτικά

Αγρίνιο: Στο νοσοκομείο μαθήτρια μετά από φάρσα

Αγρίνιο: Στο νοσοκομείο μαθήτρια μετά από φάρσα
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 08.10.2011 | 14:57
Πρώτη δημοσίευση: 08.10.2011 | 14:50

Οι μαθητές-φαρσέρ πέταξαν βόλους ναφθαλίνης στο διάδρομο και τις τουαλέτες του Γυμνασίου στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου μετά την πρώτη ώρα διδασκαλίας...

Ωστόσο αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αποπνικτική ατμόσφαιρα και να κινδυνεύσουν αρκετά παιδιά από αναπνευστικά προβλήματα.

Μάλιστα, μια μαθήτρια, όπως αναφέρει το thebest.gr έχασε τις αισθήσεις της και χρειάστηκε να μεταφερθεί με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους.

Όπως ήταν φυσικό, η διεύθυνση του Γυμνασίου διέκοψε τα μαθήματα και έστειλε τα παιδιά στα σπίτια τους.

Ωστόσο γίνονται έρευνες για να εντοπίστουν οι μαθητές που έκαναν την επικίνδυνη φάρσα.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook