Παρασκευή, 19 Απρ.
21oC Αθήνα

Κέρκυρα: Η καλύτερη διαφήμιση πριν το καλοκαίρι – Τηλεοπτικά γυρίσματα από Ρώσους!

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Σειρά γυρισμάτων από τηλεοπτικούς σταθμούς μεγάλης θεαματικότητας, της Ρωσίας, της Γαλλίας και του Βελγίου, πραγματοποιούνται τον Απρίλιο και τον Μάιο στην Ελλάδα…

με την υποστήριξη του ΕΟΤ, στο πλαίσιο του στρατηγικού επικοινωνιακoύ σχεδιασμού της υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, για την ανάδειξη δημοφιλών αλλά λιγότερο γνωστών ελληνικών προορισμών στο εξωτερικό, 365 ημέρες τον χρόνο. Συγκεκριμένα τον Μάιο: 

  • Το Ιόνιο (Κέρκυρα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο) θα επισκεφτεί τηλεοπτικό συνεργείο του «Live-Planet» της Ρωσίας, με σκοπό την ανάδειξη περιοχών ιδιαίτερου φυσικού κάλους και της τοπικής βιοποικιλότητας. 
  • Σε Αθήνα, Αγκίστρι, Τυρό, Λεωνίδιο, Μονεμβασιά και Ναύπλιο θα βρεθεί βελγικό τηλεοπτικό συνεργείο της δημοφιλούς εκπομπής «BBDM» (Belges du Bout du Monde) «Οι Βέλγοι στην άκρη του κόσμου» για λογαριασμό του βελγικού τηλεοπτικού σταθμού RTBF.

Εν τω μεταξύ, γυρίσματα πραγματοποιούνται ήδη μέσα στον Απρίλιο:

  • Σε Αθήνα, Εύβοια, Πελοπόννησο, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική από δεύτερο ρωσικό τηλεοπτικό συνεργείο του σταθμού Russia 24, με σκοπό την παραγωγή μίας σειράς βίντεο και τηλεοπτικών εκπομπών, που απευθύνεται σε ρώσους τουριστικούς πράκτορες.
  • Στην Αθήνα, από τη δημοσιογραφική ομάδα της δημοφιλούς εκπομπής «Silence, ça pousse!» του γαλλικού τηλεοπτικού δικτύου France 5, με σκοπό την προώθηση του city break τουρισμού της πρωτεύουσας.

Πρόκειται για ακόμη τέσσερα filming trips, που σχεδιάζει, υλοποιεί και υποστηρίζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, στο πλαίσιο των προτεραιοτήτων που έχει θέσει ο γγ του Οργανισμού, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, για τη δυναμική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό μέσα από τη βιομηχανία του θεάματος. Όπως δήλωσε ο ίδιος, «τα ταξίδια εξοικείωσης τηλεοπτικών παραγωγών (filming trips) δημοσιογράφων ή και bloggers( press trips) και μεγάλων τουριστικών πρακτόρων διοργανώνονται από τον ΕΟΤ και τα κατά τόπους γραφεία του, ως στρατηγική επιλογή επικοινωνίας και προβολής της χώρας με το μικρότερο δυνατό κόστος».

 

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε