Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 10 Αθήνα Αναλυτικά

Θεσσαλονίκη: Αναζητούν τρόπους για να "τραβήξουν" πελάτες οι οδηγοί ταξί

Θεσσαλονίκη: Αναζητούν τρόπους για να `τραβήξουν` πελάτες οι οδηγοί ταξί
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 17.10.2012 | 07:49
Πρώτη δημοσίευση: 16.10.2012 | 20:25

Μέτρα για την οικονομική επιβράβευση των σχετικά μακρινών δρομολογίων, φαίνεται ότι εξετάζουν οι ιδιοκτήτες ταξί, σε μια προσπάθεια να τονώσουν τον τζίρο τους, ο οποίος εκτιμάται ότι έχει μειωθεί κατά τουλάχιστον 50% τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της κρίσης.

Αυτό, είχε ως αποτέλεσμα να γίνουν εκατοντάδες απολύσεις οδηγών στη Θεσσαλονίκη (από 700 εργαζομένους στα ταξί προ τριετίας, σήμερα απασχολούνται μόνο 300, σε 1.971 οχήματα).

Με έμπνευση από το αντίστοιχο βρετανικό σύστημα, οι ιδιοκτήτες των ταξί φαίνεται ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο να προτείνουν στο υπουργείο Μεταφορών την καθιέρωση ενιαίου τιμολογίου, το οποίο θα μπορεί να έχει πτωτική τάση, όσο μεγαλώνει η απόσταση.
Για παράδειγμα, μείωση κόστους για τον πελάτη μετά από πέντε ή δέκα (οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί) χιλιόμετρα διαδρομής.
Αυτό γνωστοποίησε σήμερα ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Νομού Θεσσαλονίκης "Ερμής", Κώστας Γιαννακάκης.

Στο περιθώριο κοινής συνέντευξης Τύπου με τους φορείς του εμπορίου και της βιοτεχνίας για τις κινητοποιήσεις της 18ης Οκτωβρίου,
ο ίδιος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξει μικρή μείωση και στην ελάχιστη χρέωση ("πέσιμο σημαίας"), ώστε να ωφεληθούν και οι πελάτες, που επιλέγουν κοντινότερα δρομολόγια.

Ξεκαθάρισε, ωστόσο, ότι ουδεμία απόφαση έχει ληφθεί μέχρι στιγμής, ενώ πρόσθεσε ότι τα νεότερα για το θέμα αναμένονται πριν από τα Χριστούγεννα, κατόπιν συνάντησης με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών.

Διαβάστε ακόμα:

Οι απεργιακές συγκεντρώσεις στη Θεσσαλονίκη



   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook