Πέμπτη, 25 Απρ.
18oC Αθήνα

Κατασπατάληση δημόσιου χρήματος στην… Όπερα!

ΦΩΤΟ EUROKINISSI

1.750.000 ευρώ δόθηκαν μόνο μέσα σε τέσσερις μήνες για τρεις παραγωγές!

Τις βαρύτατες κατηγορίες εξαπολύει η Εφορία της Όπερας στη Θεσσαλονίκη, κατά του έως σήμερα καλλιτεχνικού διευθυντή Γιάννη Γιαννίση.
 
Όπως είπε η Πρόεδρος της Εφορείας Πηνελόπη Σερδάρη, ο καλλιτεχνικός διευθυντής έχει να φανεί στο γραφείο του από τις 23 Ιανουαρίου αλλά… εξακολουθεί να λαμβάνει μισθό 6.198 ευρώ μηνιαίως!
Σύμφωνα πάντα με την κυρία Σερδάρη, ο καλλιτεχνικός διευθυντής ενεργούσε αυτόβουλα και χωρίς την έγκριση της Διοίκησης έκανε μεγάλες δαπάνες για εξοπλισμό, μετακινήσεις και γεύματα ενώ υπέγραφε συμβάσεις με υπέρογκα ποσά για… αμοιβές.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ενώ όταν ανέλαβε καθήκοντα ο κύριος Γιαννίσης η Όπερα είχε πλεόνασμα 476.527 ευρώ, σήμερα οφείλει 1.200.000 ευρώ! 
Τα μέλη της Εφορείας λένε ότι έχουν ενημερώσει τον Υπουργό και τη γενική γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού για την κατάσταση, με συνεχείς επιστολές, από τον Οκτώβριο του 2009 έως τον Απρίλιο του 2010, χωρίς όμως να λάβουν απαντήσεις…
Επίσης, τόνισαν ότι τα παραπάνω γεγονότα είναι καταγραμμένα στα πρακτικά της Εφορείας ενώ τα περισσότερα από αυτά αναφέρονται και σε σχετική έκθεση των ορκωτών λογιστών.

“Δέχομαι πόλεμο” απαντά, ο καλλιτεχνικός διευθυντής

Τα μέλη της Εφορείας προσπαθούν να με σπιλώσουν, για τους δικούς τους λόγους ο καθένας, λέει ο Γιάννης Γιαννίσης. 
Ισχυρίζεται με τη σειρά του, ότι αναλαμβάνοντας τα καθήκοντά του βρήκε έλλειμμα 500.000 ευρώ και καλλιτεχνικό έργο μίας παραγωγής το χρόνο και κατάφερε στο τέλος του προηγούμενου χρόνου να φέρει πλεόνασμα 400.000 ευρώ και τέσσερις πολύ επιτυχημένες παραγωγές. 
Σχετικά με τα στοιχεία για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος που αποτυπώνονται και σε εκθέσεις των ορκωτών λογιστών, ο ίδιος λέει: «Αυτές τις εκθέσεις εγώ δεν τις είδα ποτέ μου. Τις ζήτησα επανειλημμένα, αλλά δεν μου τις έδωσαν». 

Για το υψηλό κόστος των παραγωγών διευκρινίζει ότι στην Όπερα οι παραγωγές ήταν ακριβές, καθότι δεν έχει μόνιμα συνεργαζόμενο προσωπικό και χρειάστηκε να πληρώσει όλους τους συνεργάτες από την αρχή. 
Τέλος, παραδέχεται ότι από τον περασμένο Ιανουάριο δεν πηγαίνει στα γραφεία της Όπερας, «καθώς η ατμόσφαιρα ήταν τεταμένη και αναγκαζόμουν να δουλεύω εκ του μακρόθεν. Βρίσκομαι, όμως, πάντα στις επάλξεις».

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε