Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ Λιακάδα 30 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Αδυνατίστε και μειώστε τη χοληστερίνη στη... σκάλα!

Αδυνατίστε και μειώστε τη χοληστερίνη στη... σκάλα!
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI)
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 26.04.2011 | 09:24
Πρώτη δημοσίευση: 26.04.2011 | 09:24

Γιατί να πληρώνουμε... γυμναστήρια, αφού υπάρχει λύση που κάνει καλό και στην υγεία;

Έρευνα του ΤΕΦΑΑ Θεσσαλίας δείχνει ότι το απλό κατέβασμα μιας σκάλας δρα ευεργετικά στον ανθρώπινο οργανισμό. Ξεχάστε λοιπόν το ασανσερ.
Η έκκεντρη άσκηση, όπως για παράδειγμα το κατέβασμα των σκαλιών, μπορεί να αποδειχθεί ωφέλιμη για την υγεία του ανθρώπου.
Μάλλιστα η συστηματική έκκεντρη άσκηση μπορεί να αυξήσει την ενεργειακή δαπάνη ηρεμίας (σ.σ. η ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνουμε ενώ καθόμαστε ήρεμοι) κατά 5% και κατά 10% την κατανάλωση θερμίδων που προέρχονται από την καύση λιπών, αλλά και να μειώσει την αντίσταση στην ινσουλίνη, βελτιώνοντας τα επίπεδα σακχάρου σ' έναν ασκούμενο.
Μπορεί ακόμη να μεταβάλλει το λιπιδαιμικό προφίλ, μειώνοντας τις τιμές των τριγλυκεριδίων κατά 13%, της χοληστερόλης κατά 9%, της "κακής" χοληστερόλης (LDL) κατά 16% και αυξάνοντας τις τιμές της "καλής" χοληστερόλης (HDL) κατά 9%. Αυτές οι προσαρμογές επιτεύχθηκαν ενώ οι ασκούμενοι έκαναν άσκηση 30 λεπτών την εβδομάδα σ' ένα ισοκινητικό μηχάνημα, για ένα χρονικό διάστημα 8 εβδομάδων.
Επιπρόσθετα, μελέτες που τελείωσαν πριν από λίγο καιρό στο ίδιο εργαστήριο δείχνουν πως η συστηματική έκκεντρη άσκηση για δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να βελτιώσει και παράγοντες που σχετίζονται με το οξειδωτικό στρες. Ειδικότερα, καταγράφηκε βελτίωση των επιπέδων μιας αντιοξειδωτικής ουσίας του οργανισμού, της γλουταθειόνης, αλλά και μείωση των δεικτών που σχετίζονται με την αλλοίωση των πρωτεϊνών και των λιπιδίων.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο