Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ ΑΘΗΝΑ· ΟΣΚΑΡ 2017· ΜΠΛΟΚΑ ΑΓΡΟΤΩΝ Μερικά Σύννεφα 16 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Διαβάστε στο Iatropedia γιατί να επιλέξετε...γυμναστή!

Διαβάστε στο Iatropedia γιατί να επιλέξετε...γυμναστή!
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 25.09.2011 | 11:10
Πρώτη δημοσίευση: 25.09.2011 | 11:10

Αποφεύγουμε συστηματικά τη σωματική άσκηση; Τώρα έχουμε δέκα λόγους για να μην το κάνουμε!

Η συστηματική και «υπό έλεγχο» γυμναστική αυξάνει την ανοχή στην κόπωση και βελτιώνει τα επίπεδα ενέργειας.

1.     Η γυμναστική αλλάζει την δομή του εγκεφάλου, διεγείροντας την παραγωγή νέων νευρικών κυττάρων και των αιμοφόρων αγγείων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ροής του οξυγόνου στα εγκεφαλικά κύτταρα, και την βελτίωση της ικανότητας να διαχειριζόμαστε το άγχος μας, άρα να βελτιώνουμε το επίπεδο της ζωής μας.
2.     Η γυμναστική  μας βοηθάει να κοιμόμαστε καλύτερα, γιατί απελευθερώνονται ορμόνες που μας χαλαρώνουν, αλλά όχι όταν γίνεται αργά γιατί σκοπός της είναι να χαρίσει ενέργεια. Προτιμήστε να κάνετε γυμναστική το πρωί ή το απόγευμα ή τουλάχιστον να αφήνετε να περάσουν περίπου τρεις ώρες μέχρι να πάτε για ύπνο.

Διαβάστε και τους δέκα λόγους στο Iatropedia.gr




   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Σήκωσε το…  γάντι  του Πολάκη ο Άδωνις: Καταθέτω ερώτηση Σήκωσε το… "γάντι" του Πολάκη ο Άδωνις: Καταθέτω ερώτηση
  2. Πολάκης σε Γεωργιάδη: Έλα να τα πούμε φάτσα - κάρτα! Πολάκης σε Γεωργιάδη: Έλα να τα πούμε φάτσα - κάρτα!
  3. Γυμναστική στο σπίτι: 6 εύκολες ασκήσεις για μέση... δαχτυλίδι Γυμναστική στο σπίτι: 6 εύκολες ασκήσεις για μέση... δαχτυλίδι
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook