Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ ΑΘΗΝΑ· ΟΑΕΔ Συννεφιά 15 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Εντόπισαν νέο γενετικό παράγοντα που αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού

(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ AUROKINISSI)
Διαδώστε αυτό το άρθρο

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 20.09.2010 | 11:20
Πρώτη δημοσίευση: 20.09.2010 | 11:20

Η ανακάλυψη αυτή μπορεί να βοηθήσει τους γιατρούς να εξατομικεύσουν τη θεραπεία και να καταπολεμήσουν καλύτερα τη νόσο

Μια μεγάλη ομάδα ερευνητών του πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ ανακάλυψε πως οι γυναίκες που που έχουν ένα συγκεκριμένο ελαττωματικό γονίδιο, το BRCA 1, και έχουν αυξημένες πιθανότητες να εκδηλώσουν καρκίνο του μαστού, κινδυνεύουν ακόμη περισσότερο στην περίπτωση που έχουν και έναν ακόμη γενετικό παράγοντα σε μια περιοχή του DNA με την ονομασία 19p13.
Δύο άλλες μελέτες συνδέουν μάλιστα την ίδια περιοχή 19p13 του DNA και άλλες τέσσερις με αυξημένο κίνδυνο για καρκίνο των ωοθηκών.

Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Εσείς, τι απαντάτε στο “τι κάνεις;” – Δείτε τι λένε οι ψυχολόγοι… Εσείς, τι απαντάτε στο “τι κάνεις;” – Δείτε τι λένε οι ψυχολόγοι…
  2. Καρκίνος του εγκεφάλου και καρκίνος των ωοθηκών: Τι ανακαλύφθηκε για τις γονιδιακές μεταλλάξεις Καρκίνος του εγκεφάλου και καρκίνος των ωοθηκών: Τι ανακαλύφθηκε για τις γονιδιακές μεταλλάξεις
  3. Άθλια τουρκική προπαγάνδα - Έλληνες καρκινοπαθείς στην Τουρκία για φάρμακα! Άθλια τουρκική προπαγάνδα - Έλληνες καρκινοπαθείς στην Τουρκία για φάρμακα!