Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ ΑΘΗΝΑ· ΟΣΚΑΡ 2017· ΜΠΛΟΚΑ ΑΓΡΟΤΩΝ Συννεφιά 10 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Γενετικά μεταλλαγμένο αραχνο-μετάξι ανοίγει δρόμους στην Ιατρική

Διαδώστε αυτό το άρθρο

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 04.01.2012 | 09:23
Πρώτη δημοσίευση: 04.01.2012 | 09:23

Όχι δεν είναι μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας. Επιστήμονες κατάφεραν να δημιουργήσουν γενετικά μεταλλαγμένο τεχνητό μετάξι, μαλακό σαν ύφασμα και ανθεκτικό σαν ατσάλι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε χιλιάδες εφαρμογές αλλά και στην ιατρική.

Οι Αμερικάνοι ερευνητές με επικεφαλής τον καθηγητή Ντόναλντ Τζάρβις του Πανεπιστημίου του Γουαϊόμινγκ, δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS). Οι επιστήμονες τονίζουν ότι κατάφεραν να τροποποιήσουν γενετικά τους μεταξοσκώληκες με την προσθήκη γονιδίων από αράχνες, ώστε να παράγουν πιο γερό και πιο ελαστικό τεχνητό μετάξι.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.iatropedia.com

Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Ποια ήταν η σέξι ξανθιά που έβαλε φωτιά -με το καυτό τσιφτετέλι- στον Σπύρο Παπαδόπουλο; Ποια ήταν η σέξι ξανθιά που έβαλε φωτιά -με το καυτό τσιφτετέλι- στον Σπύρο Παπαδόπουλο;
  2. Τι λένε οι ψυχολόγοι για όσους μιλάνε συχνά στον εαυτό τους… Τι λένε οι ψυχολόγοι για όσους μιλάνε συχνά στον εαυτό τους…