Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 11 Αθήνα Αναλυτικά

Γυμναστείτε το πρωί και κάψτε περισσότερες θερμίδες

Γυμναστείτε το πρωί και κάψτε περισσότερες θερμίδες
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 13.07.2011 | 11:38
Πρώτη δημοσίευση: 13.07.2011 | 11:38

Έχετε μείνει πίσω στους στόχους σας; Πιστεύατε ότι θα έχετε χάσει περισσότερα κιλά μέχρι τώρα αλλά αυτό δεν έχει … συμβεί και ο χρόνος σας πιέζει;

Οι διακοπές πλησιάζουν αλλά αντί να σας χαλαρώνει η ιδέα τους σας γεμίζει άγχος η προοπτική ότι ούτε και φέτος θα φτάσετε τα κιλά που θέλετε;
 
Κι όμως προλαβαίνετε. Γυμναστείτε το πρωί πριν πάρετε το πρωινό σας και κάψτε έως 3 φορές περισσότερες θερμίδες από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρα . Παράλληλα, με ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής η αερόβια άσκηση το πρωί μπορεί να κάνει ένα μικρό θαύμα και να σας δώσει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεστε για να βγείτε στην παραλία.
 
Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι η αερόβια άσκηση το πρωί, πριν το πρώτο γεύμα της ημέρας έχει καλύτερα αποτελέσματα. Το πρωί τα επίπεδα του γλυκογόνου στο σώμα μας βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα.
 
Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι από το τελευταίο κύριο γεύμα το οποίο έχει καταναλωθεί το προηγούμενο μεσημέρι και από το ελαφρύ βραδινό έχουν μεσολαβήσει αρκετές ώρες, το σώμα μας έχει χρησιμοποιήσει τους υδατάνθρακες που έχουμε προσλάβει, ακόμη και κατά την διάρκεια του ύπνου, με αποτέλεσμα το πρωί να ξοδεύει ενέργεια από τις αποθήκες του λίπους του. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά αφού οι καύσεις του λίπους μπορεί να είναι έως και 3 φορές περισσότερες τις πρωινές ώρες τις ημέρας.
 
Τα πλεονεκτήματα από την πρωινή άσκηση ωστόσο συνεχίζονται και μετά το τέλος της. Το σώμα μας συνεχίζει να ξοδεύει περισσότερη ενέργεια για αρκετές ώρες ακόμη κι αν η εργασία μας είναι καθιστική. Αυτό σημαίνει ότι αν δεν φάμε αμέσως πρωινό, αλλά έπειτα από μισή έως μια ώρα, το σώμα μας συνεχίζει να ξοδεύει λίπος. Ακόμη και αν πάρουμε το πρωινό μας αμέσως μετά, μεγάλο μέρος των προσλαμβανόμενων θερμίδων θα ξοδευτεί με ταχύτερους ρυθμούς.
 
Το τρίτο πλεονέκτημα της πρωινής προπόνησης έχει να κάνει με την διάθεση. Όσοι γυμνάζονται συστηματικά νιώθουν ένα αίσθημα ευεξίας και αναζωογόνησης. Αν και δεν είναι ξεκάθαρος ο λόγος, κάποιες έρευνες δείχνουν ότι με την άσκηση εκκρίνονται ενδορφίνες, ορμόνες που μπορούν να μειώσουν την επίδρασή του πόνου.
 
Η πρωινή άσκηση θα σας χαλαρώσει από το στρες, θα σας φτιάξει την διάθεση και θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε την πίεση της καθημερινότητας με χαμόγελο.



Πηγή: nutrimed.gr





   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Πίτσα απλή (VS) special: Πόσες θερμίδες έχει το ένα κομμάτι Πίτσα απλή (VS) special: Πόσες θερμίδες έχει το ένα κομμάτι
  2. Εγκεφαλική υγεία: Ποια σωματική άσκηση σηκώνει ασπίδα στο Αλτσχάιμερ Εγκεφαλική υγεία: Ποια σωματική άσκηση σηκώνει ασπίδα στο Αλτσχάιμερ
  3. Θάνος Πλεύρης: Ευχαριστώ το Θεό για την δεύτερη ευκαιρία - Καλή υγεία σε όσους ευχήθηκαν το θάνατό μου Θάνος Πλεύρης: Ευχαριστώ το Θεό για την δεύτερη ευκαιρία - Καλή υγεία σε όσους ευχήθηκαν το θάνατό μου
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook