Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ ΑΘΗΝΑ· ΟΑΕΔ Λίγα Σύννεφα 20 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Πώς εκτελείται η τεχνική αναπνοής που μειώνει επιτόπου το άγχος [vid]

Πώς εκτελείται η τεχνική αναπνοής που μειώνει επιτόπου το άγχος [vid]
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 11.01.2017 | 21:00

Οι ασκήσεις αναπνοής ή pranayama, είναι ένα μεγάλο μέρος της γιόγκα και είναι μεταξύ των βασικών “εργαλείων”, που χρησιμοποιούν πολλοί ψυχολόγοι, ιδιαίτερα όταν εργάζονται με πελάτες που βιώνουν έντονο στρες ή άγχος.

Η διαφραγματική αναπνοή είναι η πιο ευρέως γνωστή τεχνική αναπνοής, αλλά νέες επιστημονικές έρευνες έχουν αρχίσει να ρίχνουν φως σε άλλες τεχνικές της pranayama και τα οφέλη τους.

Διαβάστε περισσότερα στο Iatropedia.gr
 



   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Στρες: Τι μας αγχώνει περισσότερο στην καθημερινότητά μας Στρες: Τι μας αγχώνει περισσότερο στην καθημερινότητά μας
  2. Στρες μέσα στην ημέρα: 4 απλές συμβουλές για να μειωθεί επιτόπου Στρες μέσα στην ημέρα: 4 απλές συμβουλές για να μειωθεί επιτόπου
  3. Διαταραχές της Διάθεσης: Τα πάντα για τις συναισθηματικές διακυμάνσεις μέσα στην ημέρα Διαταραχές της Διάθεσης: Τα πάντα για τις συναισθηματικές διακυμάνσεις μέσα στην ημέρα
  4. ΔΝΤ: Έχουμε πρόοδο αλλά... δε σας λέμε πού! ΔΝΤ: Έχουμε πρόοδο αλλά... δε σας λέμε πού!
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook