Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΡΑΜΠ· ΙΤΑΛΙΑ Συννεφιά 10 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Το Βιάγκρα κουφαίνει!

Το Βιάγκρα κουφαίνει!
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 20.05.2011 | 10:34
Πρώτη δημοσίευση: 20.05.2011 | 10:25

Το διάσημο «μπλε χάπι», το οποίο έχει βοηθήσει πολλούς άνδρες με προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας ενδεχομένως συνδέεται με εκατοντάδες περιπτώσεις ξαφνικής απώλειας της ακοής σε ολόκληρη την υφήλιο.

Tο Βιάγκρα και τα ανάλογα σκευάσματα (Cialis, Levitra) για την αντιμετώπιση της στυτικής δυσλειτουργίας έχουν κατηγορηθεί κατά καιρούς για διάφορες παρενέργειες, όμως για πρώτη φορά βρίσκονται στο στόχαστρο των ειδικών για αυξημένο κίνδυνο αισθητικονευρικής απώλειας της ακοής.

Πρόκειται για μια πάθηση ξαφνικής απώλειας της ακοής, η οποία πλήττει είτε το ένα είτε και τα δύο αφτιά. Ασθενείς σε Αμερική, Ανατολική Ασία και Αυστραλία ρωτήθηκαν από τους ειδικούς των νοσοκομείων Charing Cross, Stoke Mandeville και Royal Marsden εάν υπέφεραν από απώλεια ακοής σε σύντομο χρονικό διάστημα από τη χορήγηση των χαπιών.

Οι Βρετανοί ερευνητές, οι οποίοι δημοσίευσαν τα συμπεράσματά τους στο επιστημονικό περιοδικό «Laryngoscope», διαπίστωσαν 47 περιπτώσεις αισθητικονευρικής απώλειας ακοής, εκ των οποίων οι 8 στη Βρετανία, ενώ άλλες 223 περιπτώσεις που αναφέρθηκαν στις ΗΠΑ δεν συμπεριλήφθηκαν ελλείψει επαρκών πληροφοριών.

Ο μέσος όρος ηλικίας των ασθενών που υπέφεραν από ξαφνική απώλεια ακοής ήταν 57, ωστόσο μεταξύ αυτών υπήρχαν και δύο άνδρες ηλικίας μόλις 37 ετών.

Οι ερευνητές ακόμα διερευνούν τον τρόπο με τον οποίο το «μπλε χάπι» επηρεάζει την ακοή, ενώ μια πιθανή εξήγηση που εξετάζουν είναι ότι οι αλυσιδωτές χημικές αντιδράσεις οι οποίες πυροδοτούνται από τις δραστικές ουσίες προκαλούν βλάβες στο έσω ους, το οποίο βρίσκεται προστατευμένο μέσα στο κροταφικό οστό και περιέχει τα όργανα της ακοής και της ισορροπίας.

ΠΗΓΗ ΤΟ ΕΘΝΟΣ




   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook