Μια διαφορετική επιλογή είχε στη διάθεσή του το τηλεοπτικό κοινό το βράδυ της Τρίτης. Την άνοιξη του 2012 η ActionAid πρότεινε στον Αντώνη Κανάκη να είναι αυτός που από την Ελλάδα θα ζήσει το παγκόσμιο πρόγραμμα της ActionAid “IMMERSION”, σε ελεύθερη μετάφραση “Βουτιά σε μια άλλη πραγματικότητα”. Πρόκειται για ένα ειδικό πρόγραμμα, σύμφωνα με το οποίο διάσημοι άνθρωποι από κάθε χώρα, ως πρεσβευτές της ActionAid, ταξιδεύουν σε ένα από τα πιο φτωχά μέρη του πλανήτη και βιώνουν για μερικές ημέρες τις συνθήκες υπό τις οποίες ζουν οι άνθρωποι εκεί. Συγκινητικές και συγκλονιστικές εικόνες προβλήθηκαν μέσα από το ντοκιμαντέρ, συγκινήθηκαν όμως οι τηλεθεατές;
Έδωσαν τηλεοπτική στήριξη στα παιδιά της Αφρικής οι Έλληνες τηλεθεατές;
Τι τηλεθέαση έκανε το ντοκιμαντέρ Immersion με τον Αντώνη Κανάκη στη Σιέρα Λεόνε;
Ιωάννα Μαλέσκου: Η δημοσιότητα έμπαινε με έναν πολύ επιθετικό τρόπο μέσα στην προσωπική μας σχέση
Σημαντικές πρεμιέρες και ταινίες που γράφουν ιστορία τον Μαϊο στο Cinobo
Ναταλία Γερμανού: Έχουμε χάσει τη μπάλα στο κομμάτι της αυτοαναφορικότητας
Η Ζωή Κρονάκη μας συστήνει τον σύζυγό της – «Λέει πολύ το “σ’ αγαπώ”»
Media Τελευταίες ειδήσεις