Site icon NewsIT
19:19 Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

11 Οκτωβρίου το πρώτο τζάμπολ στο πρωτάθλημα της Basketleague

Ο ΕΣΑΚΕ ανακοίνωσε ότι το πρώτο τζάμπολ του νέου πρωταθλήματος θα γίνει το Σάββαρο 11 Οκτωβρίου.

ΦΩΤΟ NEWSPORTS.

ΦΩΤΟ NEWSPORTS.

Η ανακοίνωση του ΕΣΑΚΕ:

“Για το Σάββατο 11 Οκτωβρίου ορίστηκε η έναρξη της ΟΠΑΠ Basket League της αγωνιστικής χρονιάς 2014-15 με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΕΣΑΚΕ στην σημερινή συνεδρίαση της.

Η Γενική Συνέλευση του ΕΣΑΚΕ, επίσης, ενέκρινε ομόφωνα τον Κανονισμό Πρωταθλήματος και Πειθαρχικού Δικαίου της νέας σεζόν, οι οποίοι θα κατατεθούν στην ΕΟΚ.”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version