Νόμος του κράτους είναι από το μεσημέρι της Τετάρτης το νομοσχέδιο που αφορά την κατασκευή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ.
Το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε δημοσιεύθηκε και στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης, κάτι που σημαίνει ότι ο δρόμος για την Ένωση… άνοιξε
Επόμενη κίνηση από πλευράς ΑΕΚ είναι να κατατεθεί ο φάκελος της στο ΥΠΕΚΑ, ώστε να πάρει την άδεια για την ανέγερση του της “Αγιά Σοφιάς”. Μάλιστα, ο φάκελος είναι ήδη έτοιμος και απομένει από την Δευτέρα να τρέξουν οι υπόλοιπες διαδικασίες, ώστε να κατατεθεί κιόλας.
Διαβάστε ακόμα…
Ξεπέρασαν τα 6.000 διαρκείας στην ΑΕΚ!
Απειλούν με προσφυγή στο ΣτΕ για το γήπεδο της ΑΕΚ (ΦΩΤΟ)
Η ΑΕΚ ευχαρίστησε τους βουλευτές για το γήπεδο
Μπαρμπόσα: Ξέρω που ανήκει η ΑΕΚ
Το…όνειρο της ΑΕΚ πλησιάζει! Πέρασε το νομοσχέδιο για το γήπεδο
Ξεκάθαρος και αποφασισμένος ο Μελισσανίδης: Το γήπεδο θα γίνει! (VIDEO)
