Site icon NewsIT
21:36 Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

ΑΕΚ: “Λάμψη” Μάνταλου και Ντακόλ στο Πήλιο

Η σκληρή δουλειά για τους παίκτες της ΑΕΚ ξεκίνησε, με τους Μάνταλο και Ντακόλ να κλέβουν τα βλέμματα στην δεύτερη μέρα της προετοιμασίας της ομάδας στο Πήλιο.

ΦΩΤΟ NEWSPORTS.

ΦΩΤΟ NEWSPORTS.

Την πρώτη μέρα στο Πήλιο ο Δέλλας προτίμησε να κάνει μια προπόνηση σε ήπιους τόνους. Την Κυριακή, όμως, οι “κιτρινόμαυροι” κατάλαβαν τι τους περιμένει από δω και πέρα.

Ο τεχνικός της “Ένωσης” δούλεψε σε όλους τους τομείς, δίνοντας έμφαση στην κατοχή της μπάλας.

Στο οικογενειακό διπλό ξεχώρισαν οι Μάνταλος και Ντακόλ, ο οποίος πέτυχε και το πρώο γκολ της προετοιμασίας, ενώ αρκετά καλή παρουσία είχε και ο Ανάκογλου.

Ανάκογλου: Θέλουμε το κύπελλο αλλά προτεραιότητα είναι η άνοδος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version