Site icon NewsIT
17:09 Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Αμπέντ: Έμαθα πολλά στον Παναθηναϊκό

Την επιθυμία του να συνεχίσει να αγωνίζεται στην Αγγλία εξέφρασε ο Μεντί Αμπέντ που αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στον Παναθηναϊκό.

Αρχικά, ο Αμπέντ τόνισε: «Είμαι χαρούμενος που γύρισα εδώ, η Νιούκαστλ είναι μεγάλη ομάδα και θέλω να βελτιωθώ, να δουλέψω και να δείξω στον προπονητή πως μπορώ να είμαι μια λύση για αυτόν».

Στη συνέχεια, ο Αλγερινός μέσος συμπλήρωσε: «Πραγματικά έμαθα πολλά εκεί. Έπαιξα αρκετά, κάτι που ήθελα. Τώρα, θέλω να αλλάξω επίπεδο. Ελπίζω να πάρω την ευκαιρία μου εδώ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version