Site icon NewsIT
11:38 Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Αμπέντ: Ωρίμασα στον Παναθηναϊκό

Για το πόσο τον βοήθησε ο Παναθηναϊκός να εξελιχθεί μίλησε για ακόμα μία φορά ο Μεντί Αμπέντ.

ΦΩΤΟ NEWSPORTS

ΦΩΤΟ NEWSPORTS

«Η Πρέμιερ Λιγκ είναι ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα παγκοσμίως. Θα είναι σπουδαίο για μένα ν’ αγωνιστώ σε αυτό το επίπεδο, όμως πρέπει να είμαι υπομονετικός και να δουλεύω», ήταν τα πρώτα λόγια του πρώην άσου του τριφυλλιού ο οποίος συνέχισε:

«Αγωνίστηκα σε αρκετούς αγώνες και απέκτησα εμπειρίες στον Παναθηναϊκό Ωρίμασα σαν παίκτης και άνθρωπος. Θέλω να συνεχίσω να προοδεύω στην καριέρα μου, έμαθα αρκετά στην Ελλάδα και αγωνίστηκα πολύ. Έκανα αυτό που ήθελα, να παίζω ποδόσφαιρο. Θέλω να ανέβω επίπεδο”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version