Site icon NewsIT
20:25 Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Δεν θα πάρει εισιτήρια για το Παγκρήτιο ο Παναθηναϊκός

Οι "πράσινοι" επισήμως δεν θα πάρουν εισιτήρια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουν τον κόσμο στο πλευρό τους στην εκτός έδρας αναμέτρηση κόντρα στον Εργοτέλη.

Δεν θα πάρει εισιτήρια για το Παγκρήτιο ο Παναθηναϊκός

Στη σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας του αγώνα της 22ης αγωνιστικής, ο Παναθηναϊκός δεν ζήτησε εισιτήρια από τον Εργοτέλη, αλλά το Σάββατο στο Παγκρήτιο αναμένεται να βρεθούν φίλοι του τριφυλλιού.

Προπονείται και στα ρεπό ο Λέτο – “Τρελαμένος” να επιστρέψει

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version