NewsIT
10:57 Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Δίνει το 1 εκατομμύριο για Ντε Μπλάσις η Άντερλεχτ!

Ο βελγικός σύλλογος εμφανίζεται διατεθειμένος να πληρώσει τη ρήτρα του Πάμπλο Ντε Μπλάσις και να τον πάρει από τον Αστέρα Τρίπολης

ΦΩΤΟ Eurokinissi

ΦΩΤΟ Eurokinissi

Οι πρωταθλητές Βελγίου έχουν βάλει εδώ και καιρό στο στόχαστρο τον ηγέτη των Αρκάδων και σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “Goal” είναι έτοιμοι να δώσουν ένα εκατομμύριο ευρώ, που είναι η ρήτρα αποδέσμευσης του παίκτη

Η διοίκηση του Αστέρα Τρίπολης δε μπορεί να κάνει κάτι σε περίπτωση που οι Βέλγοι καταβάλουν τη ρήτρα του Αργεντινού και ο παίκτης θελήσει να φύγει από τους Αρκάδες

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version