Στο ματς που άνοιξε την αυλαία της 3ης αγωνιστικής της Football League, ο Εργοτέλης με 1-0 εκτός έδρας του Ηρακλή Ψαχνών.
Το “χρυσό” γκολ σημείωσε ο Ζαχόρα με πέναλτι στο 38′ ενώ οι γηπεδούχοι αγωνίστηκαν από το 55′ με δέκα παίκτες.

ΦΩΤΟ NEWSPORTS.
Στο ματς που άνοιξε την αυλαία της 3ης αγωνιστικής της Football League, ο Εργοτέλης με 1-0 εκτός έδρας του Ηρακλή Ψαχνών.
Το “χρυσό” γκολ σημείωσε ο Ζαχόρα με πέναλτι στο 38′ ενώ οι γηπεδούχοι αγωνίστηκαν από το 55′ με δέκα παίκτες.