Η Μάιντς είχε την ευκαιρία να δει από κοντά τον Ντε Μπλάσις στα δύο ματς με τον Αστέρα Τρίπολης και η γερμανική ομάδα επιθυμεί διακαώς την απόκτησή του.
Οι Αρκάδες δεν θέλουν να παραχωρήσουν το μεγάλο τους αστέρι αλλά τα χρήματα που τους προσφέρει η Μάιντς είναι πολλά. Οι Γερμανοί δίνουν 2 εκ. ευρώ και ο Αστέρας ζήτησε και έναν παίκτη ώστε να καλύψει το κενό του Ντε Μπλάσις.
Οι δύο ομάδες τα βρήκαν και αυτό που μένει είναι να βρεθεί ο παίκτης που θα μετακομίσει από την Μάιντς στον Αστέρα. Όλα δείχνουν ότι η μετεγγραφή θα κλείσει μετά το δεύτερο ματς με την Μακάμπι.
