Η αποστολή του ΠΑΟΚ επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη λίγο πριν τις 14.00 το μεσημέρι της Κυριακής και ο Άγγελος Αναστασιάδης ενημέρωσε τους παίκτες για το πρόγραμμα.
Ο Έλληνας τεχνικός παραχώρησε ρεπό για την Κυριακή ούτως ώστε να ξεκουραστούν μερικές ώρες και ανανέωσε το ραντεβού τους για την επόμενη μέρα.
Οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα γυμναστούν εκ νέου το απόγευμα της Δευτέρας στις 20.00, ενώ την Τρίτη ακολουθεί το πρώτο φιλικό εντός των συνόρων με αντίπαλο τη Ξάνθη στην Τούμπα.
Το επόμενο φιλικό προετοιμασίας είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο (9/8) στο Λονδίνο κόντρα στην ΚΠΡ, ενώ το τελευταίο πριν την έναρξη των επίσημων αγώνων θα διεξαχθεί στις 14 Αυγούστου στην Τούμπα με αντίπαλο την Ίντερ.
Διαβάστε ακόμα…
Έχασε από την Νάπολι ο ΠΑΟΚ αλλά κέρδισε πολλά (VIDEO)
“Μάτια” του Ρανιέρι στο Νάπολι – ΠΑΟΚ
“Άφαντος” απ’τις προπονήσεις του ΠΑΟΚ ο Γκαρσία
