NewsIT
14:04 Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Επιστρέφουν τέσσερις στον Ολυμπιακό Βόλου

Οι Σανκαρέ και Μπρέσκα ξεπέρασαν τα προβλήματα που τους ταλαιπωρούσαν και τέθηκαν στην διάθεση του Κατσαβάκη για τον αγώνα με την ΑΕΚ, όπως και οι Μόνχε, Ρόκας που εξέτισαν στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.

Επιστρέφουν τέσσερις στον Ολυμπιακό Βόλου
Έτσι απόντες για τους Θεσσαλούς στην κυριακάτικη αναμέτρηση με την “Ένωση” στο Πανθεσσαλικό θα είναι μόνο ο τραυματίας Ούμπιντες και ο τραυματίας Σολάκης.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version