Παρουσιάζοντας αρκετά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση της η Εθνική ομάδα ολοκλήρωσε με ήττα τις υποχρεώσεις της στο τουρνουά του Πο.
Οι Κροάτες είχαν το προβάδισμα στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, έχοντας εξαιρετικά ποσοστά από το τρίποντο, ωστόσο η ομάδα του Φώτη Κατσικάρη θα μπορούσε να πάρει τη νίκη στο τέλος, αν ο Βασιλειάδης ευστοχούσε σε τρίποντο στην εκπνοή.
Από την ελληνική ομάδα ξεχώρισαν οι Αντετοκούνμπο και Παπανικολάου.
Δεκάλεπτα: 17-20, 31-36, 50-47, 66-68.
Ελλάδα (Κατσικάρης): Μπουρούσης 9, Ζήσης 9, Βασιλειάδης 9, Γλυνιαδάκης, Παπανικολάου 11, Σλούκας 4, Καϊμακόγλου 9, Γιάνκοβιτς 2, Βουγιούκας 2, Μάντζαρης 3, Αθηναίου, Αντετοκούνμπο 8.
Κροατία (Ρέπεσα): Τόμιτς 4, Άντριτς, Μπογκντάνοβιτς 10, Σάριτς 14, Ρούντεζ 9, Ούκιτς 7, Μάρκοτα 10, Λαφαγέτ 4, Μπίλαν, Χεζόνια 10, Μπάμπιτς.
Η πρωταθλήτρια Ευρώπης Γαλλία νίκησε τους… ψηλούς της Εθνικής
