NewsIT
19:38 Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Κατσαβάκης: Δεν γίναμε… Μπαρτσελόνα

Στα λάθη που έκαναν οι παίκτες του Ολυμπιακού Βόλου, τα οποία δεν του επέτρεψαν να επανέλθει στον αγώνα μετά το πρώτο τέρμα που δέχθηκαν, στάθηκε ο Μάκης Κατσαβάκης, μετά την ήττα των “ερυθρόλευκων” με 3-0 από τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ.

Κατσαβάκης: Δεν γίναμε… Μπαρτσελόνα
“Είναι τρίτο ματς που ξεκινάμε με ένα παιδαριώδες λάθος. Θέλαμε να βάλουμε ένα γκολ για να αυξήσουμε την ψυχολογική πίεση στην πλευρά του Παναθηναϊκού, αλλά δεν καρποφόρησε η περίπτωση του δοκαριού. Συνεχίστηκαν τα λάθη, είχαμε νευρικότητα στο δεύτερο ημίχρονο και βρεθήκαμε μακριά από τον καλό μας εαυτό.
 
Δυστυχώς όταν βρισκόμαστε πίσω στο σκορ δεν μπορούμε να γυρίσουμε το παιχνίδι. Δεν γίναμε Μπαρτσελόνα. Στο τέλος πήγαμε να κάνουμε συντήρηση”, δήλωσε ο προπονητής του Ολυμπιακού Βόλου.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version