Ο 24χρονος γκαρντ συναντήθηκε με τους ιδιοκτήτες των Πειραιωτών, Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, και κατέληξε σε συμφωνία για την πρόωρη επέκταση του συμβολαίου του, για άλλα τρία χρόνια.
“Ο Ολυμπιακός και ο Βαγγέλης Μάντζαρης συμφώνησαν να μείνουν μαζί ως το 2017. Καλό καλοκαίρι…”, αναφέρει η ανάρτηση του Ολυμπιακού στο twitter
Διαβάστε ακόμα…
Μποχωρίδης: Θέλω να μάθω πολλά από τον σπουδαίο Διαμαντίδη
Ανακοίνωσε Μποχωρίδη για 5 χρόνια ο Παναθηναϊκός (ΦΩΤΟ)
