Ο Γιώργος Μπαρτζώκας και οι συνεργάτες αποφάσισαν τελικά να δώσουν μία δεύτερη ευκαιρία στους δύο Αμερικανούς να δείξουν την αξία τους και τόσο ο Πέτγουεϊ όσο και ο Μπαρτζώκας θα φορούν την φανέλα του Ολυμπιακού και την επόμενη σεζόν.
Σε πρώτη φάση ο Σίμονς θα υπολογίζεται μόνο για τα παιχνίδια της Ευρωλίγκας, αφού ήδη υπάρχουν πέντε μη Έλληνες στο “ερυθρόλευκο” ρόστερ (Λαφαγιέτ, Χάντερ, Λοτζέσκι, Πέτγουεϊ, Ντάνστον) και αναμένεται ακόμη ένας, ενώ ο Πέτγουεϊ θα έχει δικαίωμα συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις.
Χωρίς Λεμπρόν αλλά με Ντουράντ οι ΗΠΑ στο Μουντομπάσκετ!
Παναθηναϊκός: Τέλος και επίσημα ο Ματσιούλις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ NEWSIT
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT
