Site icon NewsIT
19:19 Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Μένουν Πέτγουεϊ και Σίμονς στον Ολυμπιακό

Στην απόφαση να κρατήσουν στο ρόστερ και της νέας σεζόν του Μπρεντ Πέτγουεϊ και Σέντρικ Σίμονς κατέληξαν στον Ολυμπιακό.

ΦΩΤΟ NEWSPORTS.

ΦΩΤΟ NEWSPORTS.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας και οι συνεργάτες αποφάσισαν τελικά να δώσουν μία δεύτερη ευκαιρία στους δύο Αμερικανούς να δείξουν την αξία τους και τόσο ο Πέτγουεϊ όσο και ο Μπαρτζώκας θα φορούν την φανέλα του Ολυμπιακού και την επόμενη σεζόν.

Σε πρώτη φάση ο Σίμονς θα υπολογίζεται μόνο για τα παιχνίδια της Ευρωλίγκας, αφού ήδη υπάρχουν πέντε μη Έλληνες στο “ερυθρόλευκο” ρόστερ (Λαφαγιέτ, Χάντερ, Λοτζέσκι, Πέτγουεϊ, Ντάνστον) και αναμένεται ακόμη ένας, ενώ ο Πέτγουεϊ θα έχει δικαίωμα συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις.


Χωρίς Λεμπρόν αλλά με Ντουράντ οι ΗΠΑ στο Μουντομπάσκετ!

Παναθηναϊκός: Τέλος και επίσημα ο Ματσιούλις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ NEWSIT

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version