“Σήμερα τελειώσαμε τις μεταγραφές. Το μεταγραφικό παζάρι τελειώνει στις 31 Αυγούστου, αλλά εμείς κλείνουμε από τις 19 Ιουλίου. Κάναμε φανταστική δουλειά, όχι επειδή πήραμε αυτούς που πήραμε αλλά επειδή το κάναμε σε σωστό χρόνο”, είπε αρχικά ο Πορτογάλος προπονητής για να συμπληρώσει:
“Αποδώσαμε υπέροχα, ξέραμε τους στόχους, ξέραμε τους παίκτες και… επιτεθήκαμε στις ομάδες τους και σε αυτούς από πολύ νωρίς. Πήραμε ό,τι ακριβώς θέλαμε, το ρόστερ μου αρέσει πολύ και είμαι ανυπόμονος για τη νέα σεζόν”.
