Site icon NewsIT
14:59 Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Ντιόπ: Δεν έπαιξα στην πρεμιέρα λόγω Ολυμπιακού

Ο Παπακούλι Ντιόπ έφτασε μια “ανάσα” από τον Ολυμπιακό, καθώς όπως παραδέχθηκε ο ίδιος η Λεβάντε είχε συμφωνήσει με τους Πειραιώτες.

Αναλυτικά ο Σενεγελέζος μέσος δήλωσε:

“Επρόκειτο να υπογράψω στον Ολυμπιακό, ο οποίος είχε έρθει σε συμφωνία με την ομάδα μου (Λεβάντε). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο δεν αγωνίστηκα στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, για να αποφύγω το ρίσκο ενός τραυματισμού.

Στο τέλος χάλασε η συμφωνία. Οι δύο σύλλογοι δεν μπόρεσαν να βρουν σημείο επαφής. Προς το παρόν μένω στη Λεβάντε και θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον”.

Μαρινάκης: Έβαλα 100 εκατ. ευρώ απ’την περιουσία μου!

Στην ΕΠΟ ο Μαρινάκης για την διαιτησία!

Μίτσελ: Αντικαταστήσαμε τον Σαβιόλα με τον Μήτρογλου!

Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Γκαλέτι!

Ολυμπιακός: “Κόπηκε” ο Ντοσεβί – Οι… εκλεκτοί του Μίτσελ

“Πρώτη” για Μιλιβόγιεβιτς και Γιαννούλη στον Ολυμπιακό

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version