Αναλυτικά ο Σενεγελέζος μέσος δήλωσε:
“Επρόκειτο να υπογράψω στον Ολυμπιακό, ο οποίος είχε έρθει σε συμφωνία με την ομάδα μου (Λεβάντε). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο δεν αγωνίστηκα στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, για να αποφύγω το ρίσκο ενός τραυματισμού.
Στο τέλος χάλασε η συμφωνία. Οι δύο σύλλογοι δεν μπόρεσαν να βρουν σημείο επαφής. Προς το παρόν μένω στη Λεβάντε και θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον”.
Μαρινάκης: Έβαλα 100 εκατ. ευρώ απ’την περιουσία μου!
Στην ΕΠΟ ο Μαρινάκης για την διαιτησία!
Μίτσελ: Αντικαταστήσαμε τον Σαβιόλα με τον Μήτρογλου!
Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Γκαλέτι!
Ολυμπιακός: “Κόπηκε” ο Ντοσεβί – Οι… εκλεκτοί του Μίτσελ
“Πρώτη” για Μιλιβόγιεβιτς και Γιαννούλη στον Ολυμπιακό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT
