Site icon NewsIT
13:54 Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Ολυμπιακός: Ικανοποίηση από Μίτσελ και… ρεπό (ΦΩΤΟ)

Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού έμεινε ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών του στο International Champions Cup, κάτι που έφερε και την... επιβράβευση για τους “ερυθρόλευκους”

Ο Μίτσελ πόσταρε στον λογαριασμό του στο twitter φωτογραφίες από το φιλικό του Ολυμπιακού με τη Μάντσεστερ Σίτι και έγραψε ως σχόλιο: “Υπέροχο τουρνουά. Επιστρέφουμε ικανοποιημένοι. Ευχαριστώ παιδιά. Δύο ημέρες ρεπό”!

Διαβάστε ακόμα…

Ψάχνουν… τη μπάλα απ΄το πέναλτι του Ρίτσαρντς κόντρα στον Ολυμπιακό (VIDEO)

Μανωλάς: Θέλω να κάνω το βήμα παραπάνω στην καριέρα μου

Ολυμπιακός από… άλλη ήπειρο νίκησε την Μάντσεστερ Σίτι! (VIDEO)

Ολυμπιακός: Μίτσελ για μετεγγραφές και Μανωλά!

Ολυμπιακός: Απρόοπτο με Φουστέρ, προβληματισμός με τον αγωνιστικό χώρο

“Ερυθρόλευκος” ο Μποτία – “Τα πάντα για έναν σπουδαίο Ολυμπιακό” (VIDEO)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version