Ο Μίτσελ πόσταρε στον λογαριασμό του στο twitter φωτογραφίες από το φιλικό του Ολυμπιακού με τη Μάντσεστερ Σίτι και έγραψε ως σχόλιο: “Υπέροχο τουρνουά. Επιστρέφουμε ικανοποιημένοι. Ευχαριστώ παιδιά. Δύο ημέρες ρεπό”!
Διαβάστε ακόμα…
Ψάχνουν… τη μπάλα απ΄το πέναλτι του Ρίτσαρντς κόντρα στον Ολυμπιακό (VIDEO)
Μανωλάς: Θέλω να κάνω το βήμα παραπάνω στην καριέρα μου
Ολυμπιακός από… άλλη ήπειρο νίκησε την Μάντσεστερ Σίτι! (VIDEO)
Ολυμπιακός: Μίτσελ για μετεγγραφές και Μανωλά!
Ολυμπιακός: Απρόοπτο με Φουστέρ, προβληματισμός με τον αγωνιστικό χώρο
“Ερυθρόλευκος” ο Μποτία – “Τα πάντα για έναν σπουδαίο Ολυμπιακό” (VIDEO)
