Site icon NewsIT
15:29 Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Πήρε Μπατίστα ο Παναθηναϊκός!

Την απόκτηση του Ουρουγουανού σέντερ, Εστεμπάν Μπατίστα ανακοίνωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός:

«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την απόκτηση του Εστεμπάν Μπατίστα.

Το νέο απόκτημα της ομάδας γεννήθηκε στο Μοντεβιδέο της Ουρουγουάης στις 2/9/1983, έχει ύψος 2,08μ. και αγωνίζεται στη θέση του σέντερ. Πρόκειται για έναν παίκτη με τεράστια εμπειρία στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, αφού έχει θητεύσει σε ομάδες όπως η Κάχα Λαμποράλ (Ισπανία), η Φουενλαμπράδα (Ισπανία), η Μακάμπι Τελ Αβίβ (Ισραήλ), η Αναντολού Εφές (Τουρκία) και η Καρσίγιακα (Τουρκία), με την οποία πραγματοποίησε εξαιρετική σεζόν πέρσι.

Με την τουρκική ομάδα είχε 17,8 πόντους και 8,1 ριμπάουντ κατά μέσο όρο σε 16 αγώνες του Eurocup! Τις αγωνιστικές περιόδους 2005/06 και 2006/07 αγωνίστηκε στο ΝΒΑ (ο πρώτος Ουρουγουανός που αγωνίστηκε ποτέ στο ΝΒΑ) με τη φανέλα των Ατλάντα Χοκς. Ο Μπατίστα είναι διεθνής με την Εθνική Ομάδα της Ουρουγουάης με την οποία κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στους Παναμερικανικούς Αγώνες του 2007, όντας ο ηγέτης της μια και είχε 20,8 πόντους και 12,4 ριμπάουντ ανά παιχνίδι».

Εκτός Εθνικής ο Κουφός! Έξαλλος ο Κατσικάρης


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version