Η συνάντηση μεταξύ όλων των φορέων του Άρη και εκπροσώπων των οργανωμένων κράτησε 4,5 ώρες και φαίνεται πως οι περισσότερες απόψεις συγκλίνουν στο να παίξει η ομάδα στην Γ΄ Εθνική την επόμενη σεζόν.
Οριστική απόφαση δεν υπάρχει και αποφασίστηκε νέα συνάντηση, ωστόσο όλα δείχνουν πως δύσκολα θα αλλάξουν απόφαση οι άνθρωποι της ομάδας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΑΣ Άρης ανέφερε τα εξής:
«Σήμερα συνήλθαν στην αίθουσα Τύπου της ΠΑΕ ΑΡΗΣ οι θεσμικοί φορείς του ΑΡΗ (ΑΣ, ΠΑΕ ,ΚΜΑ) σε άριστο κλίμα με πλήρη σύμπνοια απόψεων.
Συζητήθηκαν και εξετάστηκαν όλες οι παράμετροι για τη βιωσιμότητα της ομάδας.
Αποφασίστηκε άμεσα να πραγματοποιηθεί σύγκλιση των Διοικητικών Συμβουλίων ΚΜΑ και ΑΣ για να εξεταστούν όλες οι πιθανές λύσεις».
