NewsIT
13:15 Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Σιμεόνε: Ο Ντι Μαρία είναι ο καλύτερος παίκτης της Ρεάλ

Ο προπονητής της Ατλέτικο Μαδρίτης, Ντιέγκο Σιμεόνε αποθέωσε τον Άνχελ Ντι Μαρία που βρίσκεται στην πόρτα της εξόδου από την Ρεάλ, με αφορμή την εμφάνιση του στο πρώτο τελικό του σούπερ καπ.

Συγκεκριμένα ο Σιμεόνε δήλωσε:

“Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε τέσσερις ευκαιρίες για γκολ. Στο δεύτερο μέρος όμως, έπαιξε καλύτερα η Ρεάλ μετά την είσοδο του Ντι Μαρία, το οποίο είναι λογικό αφού είναι ο καλύτερος παίκτης της. Είναι αυτός που με την παρουσία του κυριαρχεί περισσότερο από κάθε άλλον στο χώρο του κέντρου και μπροστά”.

Μπουνιά του Σέρχιο Ράμος στον Μάντζουκιτς! (VIDEO)


Άφησαν ανοιχτούς λογαριασμούς Ρεάλ και Ατλέτικο (VIDEO)


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version