Συγκεκριμένα ο Σιμεόνε δήλωσε:
“Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε τέσσερις ευκαιρίες για γκολ. Στο δεύτερο μέρος όμως, έπαιξε καλύτερα η Ρεάλ μετά την είσοδο του Ντι Μαρία, το οποίο είναι λογικό αφού είναι ο καλύτερος παίκτης της. Είναι αυτός που με την παρουσία του κυριαρχεί περισσότερο από κάθε άλλον στο χώρο του κέντρου και μπροστά”.
Μπουνιά του Σέρχιο Ράμος στον Μάντζουκιτς! (VIDEO)
Άφησαν ανοιχτούς λογαριασμούς Ρεάλ και Ατλέτικο (VIDEO)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT
