Site icon NewsIT
17:18 Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Στην Αυστραλία για φιλικά ο Ολυμπιακός

Οι “ερυθρόλευκοι” αναμένεται να βρεθούν στην Αυστραλία τον ερχόμενο Μάιο, προκειμένου να δώσουν μία σειρά από φιλικά παιχνίδια

Στην Αυστραλία για φιλικά ο Ολυμπιακός

Η διοίκηση των Πειραιωτών αποδέχθηκε σχετική πρόσκληση κι έτσι ο Ολυμπιακός -μετά το τέλος των υποχρεώσεών τους στην Ελλάδα- θα δώσει μία σειρά από φιλικά παιχνίδια στη χώρα των καγκουρό.

Είναι γεγονός ότι ένα τέτοιο ταξίδι ήταν εδώ και χρόνια στα σχέδια των Πειραιωτών, που όμως δεν κατάφερναν τελικά να το πραγματοποιήσουν.

Το σίγουρο είναι ότι θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο αλλά λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές το επόμενο διάστημα.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version