Site icon NewsIT
11:37 Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Συγχαρητήρια από Παπούλια για το ασημένιο της Στεφανίδου

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έδωσε τα θερμά του συγχαρητήρια στην αθλήτρια, Κατερίνα Στεφανίδου, για την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου στο άλμα επί κοντώ, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Ζυρίχης, ανακοινώθηκε πριν λίγο.

ΦΩΤΟ Eurokinissi

ΦΩΤΟ Eurokinissi

“Θερμά συγχαρητήρια για τη σπουδαία σας εμφάνιση που οδήγησε στην κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η νίκη σας χάρισε σε όλους μας μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια. Εύχομαι πάντα επιτυχίες”, σημειώνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στο μήνυμά του.

Να θυμίσουμε πως η Ελληνίδα πρωταθλήτρια κρατούσε στα… χέρια της το χρυσό μετάλλιο, όταν στην τελευταία της προσπάθεια η Ρωσίδα Σιντορόβα την προσπέρασε, κάνοντας επίδοση 4,65 μ.

Διαβάστε ακόμα…

Ακυρώθηκε! Ο πανηγυρισμός του… στέρησε το μετάλλιο! (VIDEO)

“Ασημένια” η Στεφανίδη!

Στον τελικό των 200 μέτρων ο Τσάκωνας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version