Site icon NewsIT
14:48 Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Συγχαρητήρια Σαμαρά σε Γιαννιώτη, Αραούζου και Φωκαϊδη

Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς απέστειλε συγχαρητήριο τηλεγράφημα στους Έλληνες αθλητές Κέλυ Αραούζου, Σπύρο Γιαννιώτη και Αντώνη Φωκαΐδη για την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου στο μικτό ομαδικό 5χλμ. της κολύμβησης σε ανοιχτή θάλασσα, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα υγρού στίβου του Βερολίνου.

Ο πρωθυπουργός στο τηλεγράφημά του αναφέρει: «Θερμά συγχαρητήρια για τη μεγάλη σας διάκριση. Αποδείξατε ότι η σκληρή και ομαδική δουλειά στο τέλος θριαμβεύει. Όλοι οι Έλληνες νιώθουμε υπερήφανοι. Σας ευχαριστούμε».

Ευρωπαϊκό Υγρού Στίβου: Τριάδα από… ασήμι!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version