Ο νεαρός Σουηδός επιθετικός αναμένεται να είναι, εκτός απροόπτου, η τελευταία μετεγγραφή του Παναθηναϊκού σε αυτή την περίοδο.
Ο μάνατζερ του παίκτη, Φάμπιο Άλιο επιβεβαίωσε την συμφωνία ανάμεσα στις δύο ομάδες και τώρα αυτό που μένει είναι να τα βρει το “τριφύλλι” με τον παίκτη.
Αναλυτικά όσα είπε:
“Οι δύο σύλλογοι έχουν συμφωνήσει και τώρα είναι σε διαπραγμάτευση οι όροι με τον παίκτη. Ο Βαλμίρ θα μιλήσει με την οικογένεια του και στην συνέχεια θα αποφασίσει αν θέλει να συνεχίσει στον Παναθηναϊκό. Αν είναι θετικός, η υπόθεση θα τελειώσει γρήγορα”.
