Στο πλαίσιο της εξαιρετικής φιλοξενίας που ετοιμάζουν στην ΑΕΚ για την Ρόμα, η διοίκηση της ομάδας αποφάσισε να βραβεύσει τον αρχηγό των Ρωμαίων, Φραντσέσκο Τότι πριν την έναρξη του φιλικού αγώνα ανάμεσα στις δύο ομάδες, το Σάββατο, στο ΟΑΚΑ.
Ο “καπιτάνο” της Ρόμα και παίκτης της τα τελευταία 22 χρόνια, αναμένεται να αποθεωθεί από τον κόσμο που θα βρεθεί στην Καλογρέζα
