Στον ΠΑΟΚ θα συνεχίσει την καριέρα του, όπως όλα δείχνουν, ο Παπαδόπουλος. Οι δύο πλευρές είχαν επαφές τις τελευταίες μέρες και ουσιαστικά έχουν δώσει τα χέρια.
Την Παρασκευή ο Δημήτρης Παπαδόπουλος αναμένεται στην Θεσσαλονίκη ώστε να διευθετηθούν τα τελευταία ζητήματα και να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τον “δικέφαλο του βορρά”.
Εδώ είναι Τούμπα! Στους ομίλους με 4αρα ο ΠΑΟΚ
