Το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid, που αποτελεί μοναδικότητα στο είδος του καθώς διαθέτει και ηλεκτρικό μοτέρ που φορτίζεται από εξωτερική πηγή, εφοδιάζεται με ένα πολύ χρήσιμο σύστημα, για όσους έχουν τρέιλερ.
Ανάμεσα στις προηγμένες και έξυπνες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, περιλαμβάνεται το νέο Trailer Backup Assist, που απλοποιεί τη διαδικασία της όπισθεν με ρυμουλκούμενο.
Ετσι, ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να κάνει συνεχείς διορθώσεις με το τιμόνι όταν επιχειρεί να παρκάρει με τρέιλερ. Μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid μπορούν αφενός να κατευθύνουν το τρέιλερ εκεί που επιθυμούν, και, αφετέρου να παρακολουθούν τη διαδικασία μέσω της οθόνης αφής των 12 ιντσών, ενώ το σύστημα αναλαμβάνει αυτόματα τις κινήσεις του τιμονιού.
Ενσωματώνοντας δεδομένα που λαμβάνει από κάμερες και αισθητήρες, το νέο σύστημα Trailer Backup Assist της Ford Pro υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο τη θέση του τρέιλερ και εκτελεί ελιγμούς με απόλυτη ακρίβεια, ακόμα και σε περιορισμένους χώρους ή σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Σημειώνω ότι το νέο Ranger Plug-In Hybrid έχει ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλών και φέρει προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, έχοντας βενζινοκινητήρα 2.3L EcoBoost της Ford που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά μέγιστη ισχύ 281 ίππους και θηριώδη ροπή 697 Nm.
Η δε μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 3,4 λίτρα/100 χλμ., έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. και μπορεί να φορτιστεί ακόμα και σε απλή οικιακή πρίζα τύπου σούκο.
Καταλήγοντας, ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 7 διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport και Slippery για χρήση εντός δρόμου και Mud, Sand, Tow/Haul για κίνηση εκτός δρόμου και ρυμούλκηση), ενώ υπάρχουν και 3 διαφορετικά προφίλ λειτουργίας για το σύστημα κίνησης: αμιγώς ηλεκτρική, μόνο με τον βενζινοκινητήρα ή με συνδυασμό και των δύο.
