Εντυπωσιακό με 4 Aprilia στην πρώτη πεντάδα του Sprint του MotoGP στο Ασσεν της Ολλανδίας, με τον Ραούλ Φερνάντσες να παίρνει τη νίκη, με την Aprilia της Trackhouse, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον ομόσταβλό του Αϊ Ογκούρα.
Ο Φάμπιο ντι Τζιαναντόντιο με τη Ducati της VR46 ήταν 30ς στο βάθρο, ενώ έμεινε τέταρτος ο Μάρκο Μπετσέκι με την εργοστασιακή Aprilia και 5ος ο ομόσταβλός του Χόρχε Μαρτίν.
Οι δύο εργοστασιακές Ducati με Μαρκ Μάρκεθ και Φραντσέσκο Μπανιάια τερμάτισαν στις θέσεις 6 και 7.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μπαστινίνι με ΚΤΜ της Tech3, ο Ακόστα της ΚΤΜ και ο Κουαρταράρο της Yamaha.
Αύριο θα έχουμε το μεγάλο Grand Prix.
