Τετάρτη, 24 Απρ.
19oC Αθήνα

Γιατί η BMW έκανε τη νέα Σειρά 1 προσθιοκίνητη;

Γιατί η BMW έκανε τη νέα Σειρά 1 προσθιοκίνητη;

Η τρίτη γενιά της BMW Σειρά 1 έφερε μια μεγάλη αλλαγή για το premium μικρομεσαίο το οποίο για πρώτη φορά μετακόμισε από πισωκίνητη σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα. Οι λόγοι για αυτή την αλλαγή στρατηγικής είναι σύνθετοι και έχουν να κάνουν με οικονομία κλίμακας, χώρους αλλά και το απευθυνόμενο κοινό.

Η BMW ήταν παραδοσιακά συνυφασμένη με πισωκίνητα μοντέλα, τα οποία έχουν τον κινητήρα τοποθετημένο στο διαμήκη άξονα. Αυτή η διάταξη σε συνδυασμό με το τούνελ μετάδοσης που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μπορεί να είναι η ιδανική για τις αναλογίες ενός sedan, όμως καθώς κινούμαστε προς μικρότερες κατηγορίες όπου οι εξωτερικές διαστάσεις συρρικνώνονται, δημιουργεί χωροταξικό πρόβλημα σε σύγκριση με άλλες, πιο διαδεδομένες λύσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις