Διστακτική επί μακρόν στην αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία, η Mazda βουτάει επίσημα στα βαθιά, αποκαλύπτοντας τα αποτελέσματα της δουλειάς της μέσω του «Electric Test Prototype Vehicle», του e-TPV, ενός πρωτοτύπου με πρωτότυπη διαμόρφωση.
Ενώ η ηλεκτροκίνηση τείνει να γίνει ένας αγώνας ισχύος και αυτονομίας, η Mazda φαίνεται να πλέει κόντρα στο ρεύμα με μια φιλοσοφία που τελικά βρίσκεται αρκετά κοντά σε εκείνη του μικρού Honda e. Με συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 35,5kWh, η μπαταρία δίνει μόνο 200 km αυτονομίας, που είναι δύο φορές μικρότερη από αυτή που προσφέρουν η Hyundai και η Kia στο e-Niro και το ηλεκτρικό Soul αντίστοιχα.