Να λοιπόν που και η Toyota ανατρέπει τα στερεότυπα στα pick-up μοντέλα της, καθώς ετοιμάζεται να λανσάρει στη Δυτική Ευρώπη – το φθινόπωρο του 2026– την 9η γενιά του Hilux, σε υβριδική έκδοση 48V και σε αμιγώς ηλεκτρική.
Πλέον, οι εκδόσεις με κινητήρες diesel και βενζίνης προορίζονται για τις αγορές της Toyota στην Ανατολική Ευρώπη.
Παράλληλα, το 2028 θα προχωρήσει η παραγωγή ενός Hilux κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Η εισαγωγή του νέου μοντέλου σηματοδοτεί τη μετάβαση του θρυλικού pick-up σε μια νέα εποχή εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης, σε πλήρη ευθυγράμμιση με την πολυτεχνολογική στρατηγική της εταιρείας «Toyota Multi-Pathway».
Το εξωτερικό στυλ του νέου Hilux έχει αναπτυχθεί με βάση τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Tough & Agile», προβάλλοντας μια δυναμική εικόνα στο μπροστινό μέρος με νέες αναλογίες που δημιουργούν μια στιβαρή σιλουέτα. Η μπροστινή όψη περιλαμβάνει λεπτούς προβολείς, οι οποίοι συνδέονται με μια κεντρική μπάρα που φέρει το όνομα TOYOTA σε κλασικό στυλ. Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η αεροδυναμική σχεδίαση αντικαθιστά την παραδοσιακή μάσκα και τοποθετούνται ειδικές ζάντες αλουμινίου. Νέα χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις περιλαμβάνουν σκαλοπάτι στο πίσω μέρος για εύκολη πρόσβαση και επανασχεδιασμένα πλαϊνά σκαλοπάτια.
Αποκλειστικά σε αμάξωμα Double Cab, στο εσωτερικό η συνολική αίσθηση ποιότητας έχει πλήρως διαφοροποιηθεί, επηρεασμένη από το νέο Toyota Land Cruiser. Η κεντρική κονσόλα υιοθετεί νέο οριζόντιο σχεδιασμό, ενσωματώνοντας έναν προσαρμόσιμο πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών για τον οδηγό και μια κεντρική οθόνη αφής πολυμέσων, έως 12,3 ιντσών.
Όλα τα χειριστήρια τετρακίνησης (AWD) και off-road είναι συγκεντρωμένα σε κεντρική θέση για μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο εφοδιάζεται με επιλογέα shift-by-wire, που λειτουργεί με ένα μόνο άγγιγμα. Για την εξασφάλιση της συνδεσιμότητας, το Hilux διαθέτει ασύρματο φορτιστή smartphone και νέες θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας.
Οι κάτοχοι του νέου Hilux μπορούν να έχουν πρόσβαση σε απομακρυσμένες και συνδεδεμένες υπηρεσίες μέσω της εφαρμογής MyToyota, προσφέροντας πρακτικότητα τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρικούς πελάτες/στόλους οχημάτων.
Πρόκειται επίσης για το πρώτο Hilux που εφοδιάζεται με ηλεκτρικό υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (EPS), προσφέροντας πιο άμεση αίσθηση στο τιμόνι, μεγαλύτερη ευελιξία και μειωμένες αντιδράσεις στο τιμόνι σε ανώμαλα οδοστρώματα.
Το προηγμένο πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Toyota T-Mate του Hilux έχει επεκταθεί σημαντικά. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με πλήθος νέων και αναβαθμισμένων λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένης της διεύρυνσης του Toyota Safety Sense ώστε να περιλαμβάνει τα Low Speed Acceleration Suppression, Proactive Driving Assist και Emergency Driving Stop System. Οι νέες ενημερώσεις over-the-air θα επιτρέπουν απρόσκοπτες αναβαθμίσεις μόλις είναι διαθέσιμες στα συστήματα ασφάλειας.
Το ηλεκτρικό Hilux
Σημαντικό είναι ότι το βάθος βύθισης του ηλεκτρικού στα 70 εκ. παραμένει ίδιο με αυτό του τρέχοντος μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).
Το Hilux BEV επωφελείται επιπλέον από το σύστημα Multi-Terrain Select, που προσαρμόζει την απόδοση του οχήματος σε διαφορετικά εδάφη εκτός δρόμου μέσω ελέγχου φρένων και ροπής, προσφέροντας εμπειρία τετρακίνησης που παραπέμπει σε συμβατικό σύστημα μετάδοσης L4.
Το σύστημα κίνησης του Hilux BEV διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 59,2 kWh και εμπρός και πίσω e-Axles, παρέχοντας μόνιμη τετρακίνηση, με ροπή 205 Nm στον εμπρός άξονα και 268,6 Nm στον πίσω. Η τρέχουσα ενδεικτική μέτρηση προβλέπει περίπου 715 kg ωφέλιμου φορτίου και 1.600 κιλά ικανότητας ρυμούλκησης, με αυτονομία περίπου 240 χλμ.
Το υβριδικό Hilux
Το σύστημα κίνησης Hybrid 48V εισήχθη στην τρέχουσα γκάμα του Hilux το 2025 και στη νέα γενιά αναμένεται να συνεχίσει ως το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Η παραγωγή του εκτιμάται να ξεκινήσει στο 3o τρίμηνο 2026.
Το σύστημα περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου 48V – έξυπνα τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, ώστε να μην περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος – έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και έναν μετατροπέα DC-DC. Αυτή η μπαταρία υποστηρίζει τον κινητήρα 2.8lt diesel, προσφέροντας ομαλή, αθόρυβη και εκλεπτυσμένη απόδοση σε συνθήκες εντός αλλά και εκτός δρόμου. Η βελτιωμένη απόδοση γίνεται ιδιαίτερα αισθητή κατά την επιτάχυνση, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.
Η εξαιρετική ικανότητα μεταφοράς φορτίου παραμένει αναλλοίωτη: μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως έναν τόνο και να ρυμουλκήσει τρέιλερ με φρένα έως 3.500 κιλά.
Διατηρεί κι αυτό την ικανότητα διέλευσης νερού βάθους 70 εκ. Η απόδοση εκτός δρόμου ενισχύεται περαιτέρω με το σύστημα Multi-Terrain Select, το οποίο μπορεί να ενεργοποιήσει ο οδηγός για να προσαρμόσει την απόδοση σε διαφορετικές επιφάνειες. Το Multi-Terrain Monitor βοηθά στην οδήγηση εκτός δρόμου, ενώ το Panoramic View Monitor υποστηρίζει το παρκάρισμα και τους ελιγμούς στο δρόμο.
