Στην ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο indymedia αναφέρεται:
“τιμήσαμε τη μνήμη του αναρχικού αγωνιστή και επαναστάτη Λάμπρου Φούντα, το βράδυ του Σαββάτου 8 Μάρτη, επιτιθέμενοι στο ΑΤ Νέας Χαλκηδόνας και πιάνοντας για ακόμα μια φορά στον ύπνο τους κρατικούς μηχανισμούς πυρπολήσαμε σταθμευμένο περιπολικό, τη σκοπιά και την είσοδο του ΑΤ, δείχνοντας τους ότι οι αγωνιστές είναι οι μόνοι που θα επιλέξουν τον τόπο, τον χρόνο και τον τρόπο για να εξαπολύσουν το μίσος τους απέναντι στους εντεταλμένους εχθρούς της ελευθερίας.”
Διαβάστε επίσης:
Επίθεση με μολότοφ σε αστυνομικό τμήμα
