Αναστάτωση επικρατεί αυτήν την ώρα στο νοσοκομείο των φυλακών Κορυδαλλού με τους 205 κρατούμενους που νοσηλεύονταινα είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.
Πιο αναλυτικά, οι 55 οροθετικοί κρατούμενοι του δευτέρου ορόφου του νοσοκομείου των φυλακών αρνούνται να πάρουν τα φάρμακά τους. Κάποιοι άλλοι καίνε σεντόνια…
Ζητούν μάλιστα να μεταβεί τώρα εκεί η διε’υθυνση των φυλακών για να ακούσει τα αιτήματά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτοκτόνησε κρατούμενος του ψυχιατρείου των φυλακών Κορυδαλλού
Με απεργία πείνας απειλούν οι κρατούμενοι του νοσοκομείου των φυλακών Κορυδαλλού
